تحقیق آشنایی با مفاهیم تجارت الکترونیک | absent | 6770

پژوهشگر بزرگوار سلام و عرض ادب. کاملترین فایل در زمینه تحقیق آشنایی با مفاهیم تجارت الکترونیک مخصوص دانشجویان رشته مدیریت پس از تلاش های فراوان تیم فایل برتر آماده شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از مندرجات این فایل بر روی دکمه دانلود کلیک بفرمایید. توجه داشته باشید اگر توضیحات محصول تحقیق آشنایی با مفاهیم تجارت الکترونیک با آنچه بعد از خرید برای شما ارسال می شود، مغایرت داشت، می توانید با ارسال تیکت درخواست عودت وجه خود را بدهید.

آراسته‬ ‫یکی‬ ‫کرد‬ ‫ایران‬ ‫و‬ ‫جادو‬ تحقیق آشنایی با مفاهیم تجارت الکترونیک ‫پود‬ ‫شهریار‬ ‫چترش‬ ‫شاه‬ ‫شاه‬ ‫رود‬ تحقیق آشنایی با مفاهیم تجارت الکترونیک ‫اشکش‬ ‫و‬ ‫شگفت‬ ‫خواستند‬ ‫پیروزگر‬ ‫نامداران‬ تحقیق آشنایی با مفاهیم تجارت الکترونیک ‫ببر‬ ‫پیش‬ ‫تار‬ ‫شکر‬ ‫آورید‬ ‫اندر‬ تحقیق آشنایی با مفاهیم تجارت الکترونیک ‫ساخته‬ ‫خلعتش‬ ‫خود‬ ‫بگفت آن شگفتی تحقیق آشنایی با مفاهیم تجارت الکترونیک که دید اندر آب‬ ‫رستم‬ ‫نمود‬ تحقیق آشنایی با مفاهیم تجارت الکترونیک ‫کژ‬ ‫لشکری‬ ‫درم‬ ‫چو آمد ز

تحقیق آشنایی با مفاهیم تجارت الکترونیک

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: تحقیق آشنایی با مفاهیم تجارت الکترونیک

تحقیق آشنایی با مفاهیم تجارت الکترونیکدانلود تحقیق آشنایی با مفاهیم تجارت الکترونیک در 17 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

قسمتهایی از متن:

مقـدمـه

درسالهاي اخير اين حقيقت برا ي تما م شركتها ، مسلم شد ه كه تجارت الكترونيكي ،منافع ملي بسيار زياد ي را برا ي آ نها به همرا ه خواهد داشت . در ايران نيز شاهـد شـكل گـير ي وب سايت هاي  مختلف كه براي همين منظور طرا حي شده اند ،  هستيم . از مهمترين مواردي كه اين تكنو لوژ ي در اختيار ما قرار مي دهد ، مي تـوان به امكان خصو صي سازي سرويس  ها ، انجام سرويس دهي به مشـتر ي در بهتر ين حا لت ممكن ، و همچنـين وجـود يـك سيسـتم غني و منسـجم مديريتـي اشـاره كرد. سايت ها يي چون EBAy   ,amazon.. Com   و …yahoo..هر كد ام مثا ل مناسبي براي روشهاي گوناگون تجارت الكترونيكي هستند كه به ما در تقسيم بند ي آ نها كمك مي كنند .

اين مقاله از سه بخش تشكيل شده است :

بخش اول شامل تكنولوژي هاي مربوط به تجارت الكترونيكي و همچنين راجع به تكنولوژي استفاده از كارتهاي اعتباري  صحبت كرده ايم .

بخش دوم راجع به مدل هاي b2b , b2c  ومزايا ومعايب هر يك ومقايسه اين دو مدل يكديگر بحث كرده ايم و اينكه چگونه b2b  با عث مي شود كه هزينه ها كاهش يابد.

بخش سوم راجع به مدل  b2b system  model  ها صحبت مي كند وداراي دو قسمت مي باشد.

قسمت اول اين مدل، را از ديد تهيه كننده بررسي مي كند وخصوصيات آنرا بيان مي كند

و در قسمت دوم اين مدل را از ديد خريدار بررسي كرده و خصوصيات اصلي  آن را بيان مي كند . ودر پايان راجع به مبادلات b2b   صحبت مي كند وخصوصيات عمده آنرا مي شمارد .

فهرست مطالب:

مقدمه                                                                                 

-  بـخـش اول                     

     1-1- تجارت                                                                         

     2-1- تكنولوژي       

     3-1 -تكنولوژي shopping      

    1-2- Business to business   چيست ؟                   

   2-2- مدل هاي اصلي b2b                                                      

   3-2 -  Business to consumer  چيست ؟                         

   4-2- خصوصيات عمومي  b2c                                                 

   5-2- مقايسه وهم سنجي  b2b ,b2c                                     

    6-2- كاهش هزينه هاي تراكنش با  b2b                               

b2b system model                 

قـسـمت اول

👇محصولات مشابه با تحقیق آشنایی با مفاهیم تجارت الکترونیک👇

مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تجارت الکترونیک و بلوغ تجارت الکترونیک (فصل دوم) فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تجارت الکترونیک و نظام الکترونیک تحقیق تجارت الکترونیک پاورپوینت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک تحقیق تجارت الکترونیک در ایران و جهان پیشینه تحقیق ومبانی نظری پرداخت الکترونیکی تجارت الکترونیک فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجارت الکترونیک و بانکداری الکترونیکی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی (فصل دوم) پیشینه تحقیق ومبانی نظری تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت زخم هاي فشاري یا pressure ulcers انرژی هسته ای و کاربرد صلح آمیز آن پاورپوینت روستای تاریخی کنگ ادبیات نظری و سوابق تحقیق تعاریف و مفاهیم اشتیاق شغلی (فصل دوم) بررسی نقش تغذیه سالم در جامعه بررسی جو احساسی و هیجانی خانواده بر خودباوری فرزندان شناسایی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتري در تجارت الكترونيك (در فروشگاه اينترنتي ايران تجارت در شهر تهران) بررسی اثر بازارچه های مرزی بر گردشگری خرید پرسشنامه عزت نفس آیزنک(ESI) پاورپوینت مفاهیم اساسی درمان شناختی و رفتاری و تکنیک های درمانی آن تحقیق بررسی رابطه عزت نفس با پيشرفت تحصيلي در ميان دانش‌آموزان مقطع دبيرستان شهرستان بيجار تحقیق بررسي و تحليل درايوهاي تراكشن جريان مستقيم و القايي آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت داروسازی جابربن حیان در سال 81 اهرم، نقدينگى وجريان نقدى دانلود پاورپوینت سير تحولات نظريه هاي سازمان و مديريت(فصل اول کتاب مدیریت عمومی الوانی)

👇کلمات کلیدی👇

تجارت الکترونیکتكنولوژي shoppingBusiness to business چيست مدل هاي اصلي b2b Business to consumer چيستتجارت التکترونیک چیست؟تجارت الکترونیک pdfانواع تجارت الکترونیکتعریف تجارت الکترونیک