👈 فروشگاه فایل 👉

آموزش تمرینات کششی (تصویری)

ارتباط با ما

... دانلود ...

آموزش تمرینات کششی (تصویری)

تمرينات كششي

در هر تمرين كششي تا 30 ثانيه در آن وضعيت باقي بمانيد، تا تمرينات كششي موثر واقع شوند، تا حد امكان ماهيچه را بكشيد، ( تا حدي كه در قسمت ماهيچه ها احساس درد نكنيد ). اگر تمرينات كششي را تا آخر انجام دهيد، متوجه خواهيد شد كه ماهيچه هايتان سفت تر مي شود در نتيجه، حركات كششي را خيلي سخت تر انجام مي دهيد. در انجام اين تمرينها محتاط باشيد!

1- كشش ماهيچه هاي جلويي ران

با يك دست، پا را گرفته و آن را به طرف باسن خم كنيد. پاي قائم بايد كمي خميده باشد در هر بار، پا را عوض كنيد.

2- كشش ماهيچه هاي پشت ران

پاها را به حالت ضربدر قرار دهيد و بالاتنه را به سمت جلو خم كنيد. توجه داشته باشيد كه پاها تا حد ممكن صاف و بالاتنه كشيده باشد.

3- كشش ماهيچه هاي داخلي ران

يك گام به طرف راست برداريد و يك پا را كشيده نگه داريد. با درون پا به زمين فشار وارد كنيد. در اين تمرين، بالاتنه كاملاً راست است. وزنتان را به روي پاي خميده منتقل كنيد. توجه داشته باشيد كه زانو و انگشتان پا در يك جهت باشند. حال وزن را به روي پاي ديگر منتقل كنيد.

4- كشش عضلات پشت پا

پنجه يك پا را بر روي لبه پله قرار دهيد. پاي ديگر روي پله قرار دارد. در اين تمرين، پاشنه پا به سمت كف اتاق قرار دارد. در هر بار، پا را عوض كنيد.

👇محصولات تصادفی👇

گزارش تخصصی مدیر مدرسه : بررسی روش های بهبود بخشید به مدیریت مدرسه پاورپوینت روتامتر دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی خانه جوانان بررسی ارتباط بین کیفیت گزارشگری مالی و کارایی سرمایه گذاری در بورس تحقیق بررسی میزان مشارکت اجتماعی و عوامل اجتماعی مؤثر برآن در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور